Pomocník systému OBERON
Qerko

Ďalšie možnosti produktu > Súvisiace produkty > Reštauračné riešenia > Qerko

Táto téma Pomocníka popisuje jeden zo súvisiacich produktov systému OBERON - reštauračné riešenie Qerko.

Základné informácie

Hlavné možnosti produktu

Implementácia aplikácie Qerko

Implementácia Qerko pozostáva z týchto krokov:  

  1. nastavenia v OBERON-e,
  2. uzatvorenie zmluvy s dodávateľom aplikácie Qerko,
  3. inštalácia doplnku Qerko konektor,
  4. konfigurácia automatických úloh v OBERON-e - WebServices API - Pokladnica OBERON 2G, Zásuvný modul a Automatické odosielanie e-mailov vratane nastavenia SMTP servera (ak sa budú v aplikácii používať on-line platby),

1. Nastavenia v OBERON-e

1.1 Základné nastavenia

1.2 Ďalšie nastavenia

2. Uzatvorenie zmluvy s dodávateľom aplikácie Qerko

  1. Uzatvorenie zmluvy - v prvom kroku je potrebné uzatvoriť zmluvu o používaní služby. Zmluva sa uzatvára priamo s dodávateľom aplikácie Qerko.
  2. Vytvorenie používateľského účtu - po registrácii sa vytvorí účet vo webovej aplikácii Qerko a nastaví prevádzka a jednotlivé stoly, ku ktorým sa vygenerujú QR kódy.
  3. Získanie identifikačného kľúča aplikácie (API Key) - súčasťou procesu je získanie API kľúča, ktorý sa použije na prepojenie so systémom OBERON.

3. Inštalácia doplnku Qerko konektor

  1. V programe OBERON - Agenda firmy v ponuke Servis vyberte položku Správca doplnkov.
  2. V oddiele Ovládače vyberte doplnok Qerko konektor a stlačte tlačidlo Inštalovať.
  3. Otvorí sa sprievodca inštaláciou, postupujte podľa pokynov sprievodcu - doplnok sa nainštaluje.

4. Nastavenie automatických úloh

4.1 Nastavenie automatickej úlohy WebServices API - Pokladnica OBERON 2G

Pri nastavení automatickej úlohy môžete postupovať podľa všeobecného návodu dostupného v téme Inštalácia webovej služby. Potrebné je mať na zreteli predovšetkým tieto nastavenia:

4.2 Nastavenie automatickej úlohy Zásuvný modul

Pri nastavení automatickej úlohy môžete postupovať analogicky ako v bode 4.1. Potrebné je mať na zreteli predovšetkým tieto špecifické nastavenia:

4.3 Nastavenie automatickej úlohy Automatické odosielanie e-mailov

V prípade, že sa budú v aplikácii používať on-line platby, je potrebné nastaviť aj túto automatickú úlohu. Pri nastavení automatickej úlohy postupujte podľa návodu uvedeného v téme Automatické odosielanie e-mailov.

Ďalšie informácie získate na webovej stránke www.exalogic.sk a na webovej stránke dodávateľa.
Príbuzné témy