Pomocník systému OBERON
Chcem OBERON - ako začať?

Základné informácie > Chcem OBERON - ako začať?

Táto téma Pomocníka obsahuje informácie, ako postupovať, keď sa účtovná jednotka rozhodne používať systém OBERON. Uvádza dostupné možnosti nasadenia softvéru, odporúčané kroky a praktické tipy pre nových používateľov.

Možnosti nasadenia systému OBERON

Postup nasadenia systému OBERON vo vlastnej réžii

  1. Stiahnutie inštalačného balíka - inštalačný balík systému OBERON je dostupný na webovej stránke www.exalogic.sk v sekcii Na stiahnutie.
  2. Inštalácia programu - po stiahnutí je potrebné vykonať inštaláciu programu do počítača. V prípade potreby je možné využiť Pomocníka OBERON alebo kontaktovať Centrum podpory.
  3. Testovanie programu - na vyskúšanie je možné používať program bezplatne – s obmedzeným počtom zápisov v jednotlivých evidenciách.
  4. Zakúpenie licencie - na ostrú prevádzku je potrebné zakúpiť licenciu (priamo z programu v ponuke ServisLicenčné práva). Po objednávke je možné používať program v režime „trial“, pričom používateľ má čas na úhradu poplatku. Po úhrade sa licencia aktivuje.
  5. Hardvér a infraštruktúra (voliteľné) - v prípade potreby hardvéru (napr. počítače, dochádzkový terminál, pokladnica eKasa PANDORA a pod.) je možné kontaktovať firmu EXALOGIC, ktorá odporučí vhodného zmluvného partnera z blízkeho okolia.

Postup nasadenia systému OBERON prostredníctvom zmluvného partnera

  1. Oslovenie firmy EXALOGIC - nový používateľ kontaktuje firmu EXALOGIC, ktorá na základe požiadaviek osloví vhodného zmluvného partnera.
  2. Spojenie so zmluvným partnerom - firma EXALOGIC poskytne zmluvnému partnerovi informácie o požiadavkách a kontaktné údaje používateľa. Zároveň poskytne používateľovi kontakt na partnera.
  3. Implementácia programu a hardvéru - v réžii zmluvného partnera sa vykonajú všetky potrebné úkony - inštalácia programu, konfigurácia, dodávka a nastavenie hardvéru, sieťovej infraštruktúry, databázového servera, pripojiteľných zariadení (napr. fiškálne zariadenia, snímače čiarových kódov, mobilné terminály, dochádzkové terminály pod.).
  4. Správa systému po nasadení - zmluvný partner zabezpečuje aktualizácie, správu servera, konfiguráciu automatických úloh (OAC), technickú podporu a ďalšie služby podľa dohody.

Školenie používateľov

Príbuzné témy